Traseu

MaratonSemimaratonCrosCursa Copiilor

Maraton:

Route 2,543,439 – powered by www.runmap.net

Startul se va da din Piata Sfatului din apropierea Muzeului de Istorie. Se inainteaza pe strada Apollonia Hirscher, se traverseaza GH.Dinicu catre giratoriul din strada Castelului. Odata ajunsi in giratoriu, se face dreapta pe strada Castelului. Strada e in usoara urcare catre Colegiul National Maria Baiulescu (pe stanga) si in apropierea Liceului Sportiv (pe dreapta). La prima intersectie se face stanga pe aleea de sub Tampa (Tiberiu Bradiceanu).

De pe aleea Tiberiu Brediceanu se urca apoi pe Drumul serpentinelor, catre coama Tampei, pe marcaj triunghi rosu. De aici se coboara pe un drum forestier in Saua Tampei iar mai departe se coboara pana se intersecteaza drumul forestier Valea Cetatii, marcaj triunghi albastru.
Se urmeaza drumul forestier catre dreapta, in usoara urcare. Acesta se transforma apoi intr-o poteca ce intersecteaza culmea Crucurului. Din aceasta intersectie de trasee se urmeaza, catre stanga, poteca marcata cu banda albastra ce urca pe culme.

Ajungand in Poiana Ruia, se va urca paralel cu partia Sulinar pana pe Varful Postavaru(1799). Din varf se va cobori la Cabana Postavaru, iar mai departe in Poiana Brasov.

Se urmeaza poteca ce trece pe deasupra statiunii pana in punctul “Cariera Veche”. De aici se urmeaza marcajul punct albastru, in urcare sustinuta, pana intr-o poiana unde se gaseste o intersectie de poteci. De aici, se merge spre dreapta pe poteca cu acelas marcaj, se trece pe langa Pestera de Lapte si se continua pana in culmea Crucurului. Se coboara aceasta culme pana in Poiana Stehil.

Din acest punct, se traverseaza poiana inspre stanga si se coboara pana la punctul numit Fantanita Dreptatii( marcaj cruce albastra). De aici se traverseaza prin spatele gradinilor iar mai apoi se urca direct in Saua Tampei.

Puncte Hidratare/ Alimentare Maraton
Finish – alimentare 38km

Semimaraton:

Running route 2028120 – powered by Runmap

Startul se va da din Piata Sfatului, din apropierea Muzeului de Istorie. Se inainteaza pe strada Apollonia Hirscher, se traverseaza GH.Dinicu catre giratoriul din strada Castelului. Odata ajunsi in giratoriu, se face dreapta pe strada Castelului. Strada e in usoara urcare catre Colegiul National Baiulescu (pe stanga) si Liceului Sportiv ( pe dreapta). La prima intersectie se face stanga pe aleea de sub Tampa (Tiberiu Bradiceanu). Se inainteaza pe alee lasand pe stanga Patinoarul, apoi pe dreapta Telecabina si restaurantul Casa Padurarului.

Se urmeaza drumul forestier catre dreapta, in usoara urcare. Acesta se transforma apoi intr-o poteca ce intersecteaza culmea Crucurului. Din aceasta intersectie urmeaza traseul marcat cu banda albastra, ce merge relativ plat spre Poiana Stehil.

Din acest punct, se traverseaza poiana inspre stanga si se coboara pana la punctul numit Fantanita Dreptatii( marcaj cruce albastra). De aici se traverseaza prin spatele gradinilor iar mai apoi pe poteca paralela cu aleea Tiberiu Brediceanu, pe deasupra acesteia. Se urca treptele lui Gabony, sapate in stanca si, dupa ce se traverseaza culmea muntelui Tampa, se coboara in Saua Tampei.

Puncte Hidratare/Alimentare Semimaraton

semi-hidratare

Cros:

Route 2,492,691 – powered by www.runmap.net

Startul se va da din Piata Sfatului din apropierea Muzeului de Istorie. Se inainteaza pe strada Apollonia Hirscher, se traverseaza GH.Dinicu catre giratoriul din strada Castelului. Odata ajunsi in giratoriu, se face dreapta pe strada Castelului. Strada e in usoara urcare catre Colegiul National Baiulescu (pe stanga) si Liceului Sportiv (pe dreapta). La prima intersectie se face stanga pe aleea de sub Tampa (Tiberiu Bradiceanu). Se inainteaza pe alee lasand pe stanga Patinoarul, apoi pe dreapta Telecabina si restaurantul Casa Vanatorului.

Se ajunge in zona Ciupercuțelor si a izvorului aflat pe partea dreapta de alergare, din acest punct se va mai inainta circa 300m pe alee si apoi se va face brusc dreapta (la indicator) marcaj triunghi rosu. Din acest moment traseul nu mai este asfaltat. Se urca apoi pe Drumul serpentinelor, catre coama Tampei, pe marcaj triunghi rosu. De aici se coboara pe un drum forestier in Saua Tampei. De aici se urmeaza drumul forestier ce coboara pana in promenada ce inconjoara muntele Tampa. Se parcurge aceasta pana cand se ajunge, din nou, in aleea Tiberiu Brediceanu; de aici inspre Piata Sfatului si Finish!

Crosul copiilor:

Running route 2058451 – powered by Runmap

Crosul copiilor va avea startul in Piata Sfatului. Acesta presupune parcurgerea strazilor Apollonia Hirscher, Johann Gott, Postavarului dus-intors.
Copiii inscrisi la categoriile 6-9 ani si 10-12 ani vor parcurge o singura tura iar cei de la 13-14 ani si 15-17 ani doua ture.

*Alimente in punctele de alimentare: